ALFA STAR

بزرگترین وبلاگ ماشین

ALFA STAR

بزرگترین وبلاگ ماشین

BMW ConnectedDrive Concept 2011(بی ام و کانکت درایو کانسپت 2011)

شرکت BMW کانسپت جدید خود را برای شرکت در نمایشگاه ژنو 2011 رونمایی کرد این ماشین که هیبریدی می باشد از سه لایه ی تشکیل شده است که پیوند میان راننده و مسافر و خودرو و محیط اطراف را نشان می دهد ویک شبکه را تشکیل داده است هر یک از این لایه ها رنگ و ریتم و حرکت و بافت مختلفی دارند که اطلا عات آن ها از طریق فیبر نوری و با نور نمایش داده می شود.

لایه ی اول بر ایمنی می باشد که رنگ قرمز داردلایه ی دوم که میان مسافر و راننده است آبی رنگ است و لایه ی سوم سبز رنگ که باعث تمرکز راننده می شود.و همچنین تمام اطلاعات نمایش در این ماشین به صورت سه بعدی هستند.اولین کسی باشید که نظر می دهد


گزارش تصویریBMW ConnectedDrive Concept 2011:(بقیه ی عکس ها در مطلب)



ادامه ی مطلب

نظرات 3 + ارسال نظر
سهیل 1389/12/02 ساعت 13:37 http://shm21.blogfa.com

سلام . مجید جان. عکسهای جالبی گذاشتی . ممنون.
بای بای

محسن 1389/12/11 ساعت 17:30 http://www.newsms.cov.ir

سلام مجیدجان.
عکس های جالبی درباره ماشین در وبسایتت قرار دادی
من وب شمارا لینک کردم لطفا"وبلاگ من رو با اطلاعات زیر لینک کن
بهترین پیامک های دنیا
www.newsms.cov.ir

وحید 1390/01/03 ساعت 11:58

سلام من شما رو با اسم ALFA STAR لینک کردم لطفا شما هم من با اسم دنیای خودرو لینک کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد